Novo portal de FaiTIC

O Servizo de Teledocencia vén de actualizar e incorporar novas funcionalidades ao portal FaiTIC.

O novo portal ten como obxectivo ofrecer a alumnado e profesorado da UVigo un deseño renovado, máis servizos e funcionalidades. O novo portal conta con versión para dispositivos móbiles.

Destacamos como principais novidades para o profesorado:

• Alta automática de materias que figuran no POD.
  • Posibilidade de habilitar automaticamente a preinscrición nas materias sen necesidade de solicitalo ao servizo.
  • Inscrición automática de alumnado dado de alta en FaiTIC nunha materia.
  • Modificación das datas de inicio e fin dunha materia.
  • Estatísticas de acceso ás materias.
  • Axenda/calendario de eventos por materias para informar a alumnado ou profesorado.
  • Publicación para o alumnado do horario de clases por materia.
  • Publicación dos exames por materias para informar a alumnado ou profesorado.
  • Solicitar a través do portal os certificados de uso da plataforma.

Destacamos como principais novidades para o alumnado:

• Acceso ás cualificacións da materia.
  • Acceso á guía docente da materia.
  • Acceso a un espazo coas matrículas oficiais e outras incricións. Tamén se informa daquelas materias nas que se matriculou pero que non figuran dadas de alta en FaiTIC.
  • Axenda/calendario (se o profesorado o introduciu).
  • Horario de clases por materia (se o profesorado o introduciu).
  • Publicación dos exames por materias (se o profesorado os introduciu).

O novo portal precisará dun tempo para axustar detalles e incidencias que só se poden detectar e correxir co portal funcionando de forma real. Agradecémosvos que nos comuniquedes calquera incidencia relacionada coa nova web ao correo Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. ou a través da ligazón de "Incidencias" do portal.

Navegadores soportados polo novo portal

Para garantizar o correcto funcionamento do novo portal de FaiTIC, os/as usuarios/as deben utilizar as últimas versións dos navegadores Mozilla Firefox, Chrome, Safari, Opera e/ou Internet Explorer (este último a partir da versión 11, con versións anteriores non funciona correctamente).

Alta das materias do curso 2017-18

Xa están dadas de alta todas as materias do curso 2017-18 en FaiTIC.

Todas as materias de grao e posgrao copíaronse automaticamente co profesorado do ano pasado, polo que calquera modificación de profesor/a ou baixa da materia debe comunicarse por correo-e a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Lembrámosvos tamén que para o vindeiro curso 2017-18 estará dispoñible unha única versión da plataforma Moodle, baseada na versión máis actualizada.